Farfromthemaddingcrowd.reismee.nl

We gaan op reis en nemen mee…

Behalve de standaard vakantie-uitrusting hebben we deze keer ook de onderstaande dingen ingepakt:

• Een extra grote voorraad medicijnen, variërend van paracetamol tot malariatabletten.
  • Een noodrantsoen stroopwafels en salmiakballen om energiedipjes te voorkomen.
  • Het reismagazine Oog voor Afrika voor in het vliegtuig om alvast een beetje in de stemming te komen.
  • Een WakaWaka-oplader op zonne-energie, omdat het zomaar zou kunnen gebeuren dat de stroom uitvalt.
  • Een badmintonsetje om het tegen elkaar op te nemen in The International Kidepo Championship. Nu maar hopen dat het er niet al te hard waait…
  • Een cursus Swahili voor beginners, zodat we in ieder geval het ijs kunnen breken bij een gesprekje met de plaatselijke bevolking.
  • Het boek Met de beste bedoelingen , waarin 18 particuliere ontwikkelingsprojecten in Oost-Afrika beschreven worden. Wie weet krijgen we daar nog goede ideeën van.
  • Een verrassing voor de allerkleinsten van Kidepo.

Kortom, we zijn klaar voor vertrek!