Farfromthemaddingcrowd.reismee.nl

Een nieuwe werkplek

Het is natuurlijk niet zo dat we hier alleen maar gezellig wat foto’s en filmpjes aan het maken zijn. Nee, we hebben ook heel serieuze administratieve taken. Zo maken we beschrijvingen van accommodaties en excursies, en stellen we een marketingplan op. Speciaal hiervoor hebben we een comfortabele werkplek ingericht op het terrein van Buffalo Base. Het begrip ‘kantoortuin’ krijgt zo een heel andere dimensie. Natuurlijk hebben we geen hypermoderne koffieautomaat tot onze beschikking waar latte macchiato uit komt, dus halen we af en toe een kopje thee.

Hoewel we hier in the middle of nowhere zitten, lukt het ons lang niet altijd om rustig door te werken. Regelmatig worden we gestoord door bijvoorbeeld kakelende kippen en gakkende ganzen. Al met al is het dus net een gewone werkdag met gewone collega’s...

PS. We hebben intussen ook al twee bedrijfsongelukjes gehad. Vince is bij een bergwandeling naar beneden gevallen en heeft nu overal schaafwonden. En Karin is tijdens een safari tientallen keren door tseetseevliegen gestoken.

Ineke | Doingoood

Hallo toppers, wat leuk om met jullie mee te lezen! Fijn dat jullie zo goed op je plek zijn, ik geniet mee van jullie verhalen vanachter mijn bureau (met uitzicht op een hele regenachtige kantoortuin :-)

Heel veel succes en plezier verder!

Doingoood